1. Wederom wat ik heb afgehaald bij deze snackbar, koud eten.
    Ik woon er met de auto 3 minuten vandaan .
    Frikandel : Half lauw.
    Patat : Half lauw, koud .
    Je krijgt wel veel frites maar wat heb je aan veel wat koud is .
    De kwaliteit van de snacks zijn prima maar als je het niet goed bakt heb je niets aan kwaliteit.
    Er staan de laatse tijd veel nieuwe jongeren en nieuwe gezichten achter de toonbank die denken dat ze een goede frites kunnen bakken. De prijs /kwaliteit staat niet in verhouding.
    Ik koop nu bij de supermarkt mijn merk snacks en maak zelf frites van goeie aardappelen.
    Dit geld niet alleen voor deze snackbar maar voor de meeste snackbars die denken : dat kan ik ook.
    Nou ik kan het beter.

Fred, Medemblik

3,6

Vorige recensies van Fred

• Voor de zoveelste keer na wat gehaald te hebben, niet zoals het hoort .
    Frikandellen en patat is gewoon koud als je thuis komt. Ik woon met de auto 3 minuten er vandaan. Veel te veel andere jongeren zonder kennis achter de toonbank, ze moeten kijken op een wekkertje wanneer het klaar is. Je krijgt er wel veel patat , maar wat heb je eraan als het niet te eten is. Voordelig is het wel maar het moet wel goed zijn.
    Ik ga het zelf maken in het vervolg.

6,1