Op dit adres zit nu: De Heeren Hofsteenge

1. Geertje Alblas- Donker

Beste mensen,

We gaan zo meteen weer even een hapje eten en daar verheug ik mij nú al op.
    Lekker een krantje lezen na een dag werken, wijntje erbij en dan wachten op een heerlijke maaltijd!
    Ik en mijn man komen er al jaren dus waarom zou ik een ander zoeken. lijkt meer op vreemdgaan en dat doe ik niet.
    De mensen zijn aardig en hebben altijd belangstelling, laten je met rust als ze merken dat je daar behoefte aan hebt.
    Gewoon mijn stam-eethuis dát is het. Lekker genieten zo!

Geertje Alblas

Vorige recensies van Geertje Alblas- Donker

• Geertje Alblas

Niet verder zoeken mensen als je in Assen lekker wilt eten voor een ook nog zéér redelijke prijs!

De Pasage kennen wij inmiddels al heel wat jaren en we komen er regelmatig door de weeks eten en altijd is het goed, lekker, gezellig en stuk voor stuk heel vriendelijke mensen!

Ook wij hebben wel eens voor een dichte deur gestaan of de kok was al pleite, kan gebeuren maar toch...wij blijven komen omdat het er zo goed eten is!

De kok is een kunstenaar die van je bord een feestje maakt ook al is het een dagschotel.

Meer superlatieven zal ik niet gebruiken want dan val je vast flauw. Gewoon gaan en proberen dus!

Geertje en Ab Alblas.