1. Hanneke

Gisteren hebben wij op een mooie zomerdag met onze 2 kinderen op het terras bij La Piazza gegeten. Het was gezellig druk maar de bediening was heel attent en ook al was het druk ze bleven vriendelijk en deden goed hun best om het iedereen naar hun zin te maken.

We hebben heerlijk gegeten, lasagne met zalm voortreffelijk!! Voor de kinderen is alles mogelijk, ideaal aangezien je normaal alleen voor een kindermenu kunt kiezen!

De kinderen kregen een leuk kinderijsje als dessert en wij een huisgemaakte tiramisu! Deze is heerlijk en zeker een aanrader!

Alles bij elkaar een heerlijke avond gehad en van de zon kunnen genieten! wij komen zeker nog een keer terug bij La Piazza!

Groeten,
    Hanneke en Peter

Vorige recensies van Hanneke

• We hebben op donderdag 01-04-10 gegeten en zijn zeer tevreden!

Wat een heerlijke bediening! Twee hele leuke meiden! Terwijl het hartstikke druk was bleven ze ten alle tijde glimlachen en alle klanten kregen even veel aandacht en profesionele hulp, zoals het hoort!

Daar boven op was het eten verrukkelijk!

Niks dan lof voor deze pizzeria en we komen zeker terug!

Groetjes Peter en Inge uit Lelystad.