1. Gisteren op moederdag hier wederom gegeten. Zaak is heropend na een aantal maanden gesloten te zijn geweest. Ze hebben niet stil gezeten! Het restaurant is opnieuw aangekleed en wat maakt dat een verschil! Warme kleuren en bijzonder gave verlichting door middel van een peertje boven iedere tafel. Valt niet uit te leggen, moet je zien!

Dan het eten, de kaart lijkt vereenvoudigd, een satè, zelfs een huisgemaakte burger konden we erop vinden. Gelukkig zijn ze zichzelf ook niet verloren want een verrassingsmenu valt nog steeds bestellen. En ze draaien nog steeds het pastadeeg zelf voor de ravioli.

Wij hadden:

Voor: coquilles met asperges en tomatenkaviaar. Ik vond het speciaal en had er nog nooit van gehoord! Kleine ingelegde tomaatjes in azijn en kruiden! Om van te smullen!

Tussen: Ravioli! Huisgemaakt met ricotta, spinazie en verse aan tafel geschaafde parmezaan! Goede bite in de pasta en super op smaak!

Hoofd: Saltimbocca! Altijd bijzonder, malse kalfsschnitzel met salie en spek. Daarbij een smaakvolle jus van rode wijn.

Het nagerecht, was een pannacotta, met huisgedraaid mango ijs. De pannacotta was goed maar het ijs was werkelijk van bijzondere kwaliteit! Zo smaakvol en geen ijsschilfer te proeven!

De keuken heeft voor ons niet afgedaan ook al is de menukaart vereenvoudigd. Integendeel, we kunnen er zelfs vaker naartoe want voor een sateetje wippen we ook gewoon eens langs! De keuken bedankt, en tot snel weer!