Op dit adres zit nu: Attan

1. Jay 476 punten

Het begon al slecht: het adres lag in een voetgangersgebied, het regende en de navigator wees me alle kanten uit, behalve de goeie. Na een telefoontje werden we verwezen naar een parkeerplaats bij de Sint Jan, vlakbij het restaurant.

Vriendelijke ontvangst door de eigenaar. Gezellige inrichting, bijna vol met mensen.

Het voorgerecht was super! Aangezien we naar een theatervoorstelling gingen en we al wat verlaat waren, hebben we bij het afhalen vh voorgerecht aan de eigenaar gevraagd om wat snelheid te maken tussen de gerechten.

Helaas had de kok dat niet goed begrepen en kregen we onze hoofdgerechten pas toen we al weg moesten. En tijdens zijn stress heeft-ie blijkbaar de saus op de Slibtong vergeten en vervolgens de zeezoutpot over mijn vis gegooid: het kraakte tussen mijn kiezen alsof er zand tussen zat: ZOUT ! Niet normaal meer, zo veel. Zonde van de visjes, die hierdoor vreselijk uitgedroogd waren en totaal niet te eten waren.

Hierover geklaagd en ze vonden inderdaad in een ovenschaal een overschot aan grote zoutkorrels. Foutje bedankt. Geen melding verder door de eigenaar, maar toen ik later de bon zag bleek dat ik mijn hoofdgerecht niet had hoeven te betalen. Was beter geweest voor mijn gevoel als hij dat direct gezegd had.

Dus: eten en prijs/kwaliteit een 0
    Sfeer was prima