1. Bert 23 punten

De moeite genomen om even langs te gaan om te reserveren. Geef dit aan bij gastvrouw en ze loopt gewoon weg en stuurt een medewerker. Dit kun je niet maken. Daarna gegaan met goede vrienden. Duurde een poos voordat we wat te drinken konden bestellen. Andere mensen wat na ons kwamen waren aangekomen waren al aan het eten. Na ons aandringen kon de bestelling van de drank eindelijk gemaakt worden. Daarna moesten we weer 30 minuten wachten voordat het eten besteld kon worden. Personeel wist niet wat een citroen was...
    Na zeker 1,5 uur waren we dan eindelijk aan het eten. De carpaccio was flauw, de salade was niet goed verzorgd. De rest was gewoon ok. Een vriendelijke jongeman vroeg of we tevreden waren. Netjes uitgelegd dat het voor ons niet het avondje was geworden, wat we verwacht hadden. Dat vond hij jammer. Voor de rest geen reactie... Mooi gebouw maar de organisatie en de keuken moet nog veel leren. Voor ons absoluut niet meer voor herhaling vatbaar. Jammer dat we het buiten Echt moeten zoeken. Maar dan wel voor minder kosten beter eten en betere en vriendelijkere service.

4,1