1. Ik kom al 30 jaar in restaurant de boswachter en ik heb er met mijn ouders er velen jubilea gevierd. Van de zomer de eigenaresse gesproken over de slechte bediening. Ober kijkt gewoon de andere kant op en gaat met zijn colegae praten als je hem roept. Je bent zijn wijk niet. Ook het eten is met weinig liefde bereikt. Vandaag na het debacel van de zomer het nog een keer geprobeerd. Het eten was erg slecht en de ober liet me zonder blikkenof blozen de rekening betalen. Hij was erg arrogant, hij vertelde letterlijk dat de klanten toch wel kwamen. Restaurant de Boswachter ligt mooi in het bos, maar voor lekker eten of goede bediening moet u hier niet zijn. De eigenaresse wil alleen veel geld verdienen. Wat zonde van dit restaurant. Ik geef mijn geld liever uit aan een goed restaurant waar het eten goed is en de bediening vriendelijk.