Op dit adres zit nu: Da Vinci

1. Ik had van vrienden een cadeaubon gekregen voor dit restaurant.
    Ben er dan ook samen met mijn vrouw wezen eten, en we hebben ons echt afgevraagt hoe een hekel je aan iemand kunt hebben om een cadeaubon van dit restaurant weg te geven. Met 1 woord waardeloos.. het onbeperkte tapa's is idd niet onbeperkt want ondanks dat het een verrasingsmenu ligt er wel zeker een beperking op de hoeveelheid.. De hoofdmoot is gefrituurde hap om je zo snel mogelijk van binnen vet te krijgen. de kwaliteit ten aanzien van de prijs is belachelijk. de eigenaar zelf loopt continue rond te dwalen zonder dat er maar iets zinnigs uitkomt.. Het enige wat we af en toe boven de achtergrond disco uit konden horen was zijn geschreeuw aan het afgifte loket.We hadden het echt met het personeel te doen. De jonge mensen in de bediening waren met te weinig mensen en waren blijkbaar van slag door het gestress van de eigenaar, met als gevolg dat we een eeuwigheid op ons drankje konden wachten.De tafel naast ons had meer geluk want die besteede blijkbaar meer dan wij en kregen zijn volle aandacht, en zelfs het eten nog eerder dan wij. We dachten we gaan een keer in het weekend want we waren er ook al een paar keer midden in de week langs gelopen maar toen was de zaak zo goed als leeg. Achteraf gezien hadden we misschien qua service wel beter door de week kunnen gaan, maar ja daar verandert de kwaliteit van het eten niets aan. Kort samen gevat een echte afrader voor iedereen!!!

1,3