1. Helaas hebben wij bij dit restaurant al twee maal een negatieve ervaring opgedaan. Geen goede binnenkomer voor een eerste recensie helaas.

Dat op een mooie zomerdag na een periode van regen net je vriezer stuk moet gaan waardoor er weinig tot geen desserts kunnen worden geserveerd is uiteraard jammer maar valt weinig aan te doen... kan gebeuren.

Onze tweede ervaring komt van afgelopen weekend. Ondanks dat het eten wel smaakt en de prijs redelijk/goed is, laat de bediening er soms te wensen over. De glazen kunnen soms lang leeg staan voordat men een nieuwe ronde komt opnemen. Ook bleven de lege borden te lang op onze tafel staan, en na het opruimen bleef de kaart voor een dessert of überhaupt de vraag of er nog wensen waren uit.
    Er moet wel bij gezegd worden dat dit plaats vond terwijl er een receptie met lopend buffet gaande was (we hadden echter wel ruim, enkele weken, vooraf gereserveerd). Of dit echter bovenstaande rechtvaardigt vragen we ons af.