Op dit adres zit nu: De Griek

1. 12-11-2011 hier bij dit restaurant gereserveerd,
    nooit meer !!!!!!!!!!!!
    Ontvangst was zeer rommelig omdat diegene die over de reserveringen ging de weg kwijt was en niet wist wat er nog moest komen.
    We zaten bij de deur die vaak openging maar net zo vaak niet werd gesloten, de kou die binnenkwam was niet erg fijn.
    Een deurdranger zou toch wel een nuttige uitgave zijn.
    Na 20 minuten zagen ze eindelijk dat wij hier zaten en kregen ons welkomsdrankje.
    5 minuten later werd ons gevraagd om te verkassen omdat er een foutje zat in de reservering en zij onze tafel nodig hadden.
    Het bestelde wijntje en het bier waren toen nog niet verkregen.
    Gevraagd om dit, kregen wij 3* om de 5 minuten een biertje en een wijnje aangeboden, maar een keer besteld uiteraard !
    3* watertanden bij Delhi is de kreet, maar dit moet zijn 3* knarsetanden bij Delhi.
    Het brood met boter was een hap en weg was het.
    Na 1 uur hebben we eindelijk het voorgerecht gekregen.
    Gelukkig had ik een parkeerplaats gevonden zonder meter aan de rand van de stad, dus hoefde niet te denken aan parkeertijd en dat maar goed ook.
    Voorgerecht wat niet al te gaar was (kon net) daarna het hoofdgerecht . Flauw, weinig smaak, weinig en niet echt warm. Nagerecht verdient niet deze benaming , bar en boos.
    Alleen de koffie was prima !!!
    Voor mij niet meer!!!!!!!!!!!!!!!!

1,8