Op dit adres zit nu: Zuiver

1. Een smulpaap

Oud Leusden is een restaurant waar ik en mijn vriendin regelmatig gaan eten. Naast het feit dat de locatie prachtig is, vind ik ook dat de sfeer in Oud Leusden erg goed is, ongeacht of het nu wel of niet modern ingericht is. Over de bediening niets dan lof. Het personeel herkent mensen als ze voor de 2e of 3e keer binnenkomen, wat het geheel al snel een persoonlijk tintje geeft, waardoor je graag terug komt. Gastvrijheid, vriendelijkheid en behulpzaamheid staan hoog in het vaandel bij Oud Leusden.
    De prijs/kwaliteit-verhouding is goed. Gewoon goede Hollandse pot, met hier en daar een probeersel uit een andere keuken. Eenvoud siert, geen chique liflafjes, maar gewoon een goed bord met eten. Ik kan het iedereen aanraden hier eens te gaan eten (privé en zakelijk) om zelf te ervaren hoe geschikt dit restaurant is voor een leuke lunch of een leuke avond.
    Het enige dat ik mis, is een gezellige open haard, maar wat niet is kan nog komen!