1. m. peerlings

Nu de eerste ergernis en boosheid bij mij zijn gezakt zal ik proberen duidelijk te maken waarom ik zo teleurgesteld was in dit restaurant.

Prijs/kwaliteit staan niet in verhouding. Te duur! Ik wil best iets meer betalen maar dan moet het ook wel écht bijzonder zijn en dát is het hier nu net niet... Ik heb geen enkele keer een smaaksensatie gevoeld. De porties hadden echt iets minder karig gemogen. Ik ging net niet met honger van tafel omdat het kaasdessert als enige goed scoorde bij mij.
    De dame die me mee had uitgenodigd kende deze zaak van vroeger en wilde graag nog een keer daar gaan eten. Ze wist dat er nieuwe eigenaren in zaten, maar had niet verwacht dat de omslag zo groot zou zijn. Deze keer was voor haar echt een tegenvaller, ook financieel. Gelukkig hebben we het zelf gezellig kunnen maken, ondanks het hele lange wachten tussen het voor- en hoofdgerecht (1 uur).

4,9