1. Gegeten met een peuter en een kleuter. We hadden een tafel gereserveerd bij de speelhoek. Zeer goed gesorteerde speelhoek en we zaten er pal naast, erg prettig omdat de kinderen tussen de gangen kunnen spelen. Kinderstoelen waren ook al klaargezet. Veel aandacht van de serveersters, ze waren echt heel lief voor de kinderen. Het eten was niet geweldig, maar zeker wel goed voor de prijs. Kindermenu had ook voldoende keuze, echt eten maar wel op kinderen afgestemd, dus niet de standaardkeuze gefrituurde hap.
    Kleurplaat, geen probleem. Kleurpotloden werden ter plekke nog even geslepen voor de kinderen.
    Na het eten nog even gewandeld bij de koeien. Het was al donker, maar er was voldoende verlichting buiten en zelfs leenklompen stonden al klaar.
    Echt een aanrader met kinderen, je komt zo zelf ook nog eens aan eten toe en de kinderen hebben het hartstikke leuk. We komen gauw weer terug!