1. We hadden gereserveerd voor 18 personen, om half zes, dus ze wisten dat we kwamen. En ook wat we kwamen eten, dit hadden we al doorgegeven. Een menu voor 25 euro met beperkte keus in het hoofdgerecht. Tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht zat meer dan drie kwartier, we zijn na het toetje meteen gegaan het was ondertussen al over achten terwijl enkele mensen van ons echt eerder thuis moesten zijn.
    Het eten was smakelijk maar daar is alles mee gezegd. Bij het opdienen werd eerst de zalm/kip gebracht vervolgens frietjes en vervolgens, sommigen hadden hun bord al leeg, de sla. Dit was ook alleen maar sla met 1 klein stukje tomaat en 2 kleine stukjes komkommer met saus als je tenminste als eerste opschepte. Er werd wel voldoende frites bijgebracht. op 1 tafel is 1 keer een bakje aardappelkroketjes geserveerd maar blijkbaar waren er geen meer voor de andere tafel.
    Het nagerecht was uitbundig, drie bollen ijs met slagroom waar koude chocoladesaus overheen geknoeid was, ik vond het geen dame blanche waar het voor verkocht werd.
    Het beachhouse zelf zag er mooi uit met planken vloer, bijpassende lampen en verder wel een goede uitstraling, zo aan de zee.