Tijdelijk gesloten wegens brandschade

1. Bord vol, maar niet te eten! We bestelden kipsaté en kregen een bord vol met eten, maar alles zat door elkaar. Alles is op één bord gedumpt. Op zich niet heel erg als het ten minste lekker is, maar dat was het echt niet. De kipsaté was koud en keihard, taai. Voldoet echt niet aan de beschrijving. De 'verse jus d'orange' stond duidelijk al lang in de koelkast, want proefde totaal niet vers. Bij het afrekenen constateren we dat ze ons de grootste jus d'orange hebben gegeven, die 5 euro kost! Schandalig, want proefde niet eens vers en hier kan ik een kan verse jus voor kopen! Dit was onze tweede slechte ervaring hier bij Bloomingdale. De eerste keer schoven we het op de drukte af, nou dit keer schuif ik het niet af op de stilte. De eerste keer waren de obers ook helemaal niet behulpzaam. We zaten lekker buiten op de ligbanken. We hebben heel erg lang gewacht en vervolgens ben ik zelf maar naar een ober toegegaan en gezegd dat ik een drankje wilde. Vroeg zij aan een andere ober of zij dat kon brengen, maar die had het druk, dus stond ik nog steeds te wachten en heb ik het vervolgens maar zelf aan de bar gehaald. Dit was echt de laatste keer dat ik hier was.

1,9