1. Henk van Hunnik

In 1931 reeds is de firma Haen hier gevestigd op de hoek galileiplantsoen/ radioweg eerst al banketbakkerij en later een automatiek waar je overheerlijk slagroomgebak uit de muur kon trekken. Begin jaren zeventig namen de broers Dolf & Jos Haen de zaak over van hun vader en starten niet lang daarna een patatzaak annex automatiek met zelfgemaakte kroketten op kwekkeboom na de lekkerste van Amsterdam en oost. Vermaard om de heerlijkste delicatessen zoals de hambugers en andere frituurprodukten werd midden jaren zeventig tot zeker eind jaren tachtig gewerkt aan de uitbouw van dit bedrijf tot een kwalitaria keurmerk een kwaliteits keurmerk die dit bedrijf welverdiend kon voeren. Van Partyservice tot catering bedrijf bracht haen het totdat de zaak werd overgedaan aan een andere eigenaar die evenals de gebroeders haen kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan met verse maatijden van surinaamse orgine. Heerlijke roti met kipfilet en kouseband zijn niet te versmaden gerechten lekker en goedkoop met dagverse ingredienten. Maar ook de vette hap is niet is van hoge kwaliteit.sinds ik in 1978 ben verhuisd kom ik er nog regelmatig.