Op dit adres zit nu: Majestic

1. Bernd Miedema

Als wij uiteten gaan doen we dit niet vaak een 2e keer bij het zelfde tentje. Restaurant Sluiszicht is hier een uitzondering op. De bediening was vlot, wel jong maar zeker niet onvriendelijk. We werden namelijk constant bediend door een meisje met bruin haar waar de vriendelijkheid vanaf straalde.

Het eten was van top kwaliteit. Biefstukje lekker mals en zeker geen klein stukje vlees, prijs en kwaliteit waren dus zeker in verhouding.

Het interieur zag er goed uit, op het plafond na deze leek wel uit de jaren '70 te stammen. Echter dit werd weer goedgemaakt door het vriendelijke praatje van de bediening. Ook kwam de kok, en tevens ook eigenaar denk ik, nog even aan tafel om te vragen of alles had gesmaakt.

Al met al een zeer geslaagde avond. Waardoor we zeker nog een keer terug komen. Diegenen die zich hier niet in kunnen vinden mogen een keer in Noord-Holland uit eten gaan. Dan klagen ze wel anders!