Op dit adres zit nu: Heer en Meester

1. Zaterdag 30 juli 2011 voor de tweede keer gegeten bij de vijfsprong in Kampen. We waren met 7 personen. De 4 heren kozen allemaal voor de spareribs. Mijn zoon kreeg spareribs die nog met een centimeter dikke marinade bedekt waren. Je kon echt het vlees bijna niet vinden. Maar even de vrouwelijke ober gevraagd die met de spareribs naar de kok is gelopen. Ze kwam even later weer terug met de mededeling dat de spareribs waarschijnlijk van een andere koe waren (in kampen maken ze sparerib s blijkbaar van runderen!) en dat ze in een andere marinade hadden gelegen dan de overige 3 porties. Ze bood nog wel aan om een nieuwe portie te brengen maar aangezien iedereen het eten al ongeveer op had hebben we daar geen gebruik van gemaakt. Voorts kregen we geen water op tafel terwijl de gasten naast ons dat wel hadden. Al met al niet zo,n goede ervaring dit keer!