1. Afgelopen zondag met 12 personen hier gegeten.

Hadden 3 weken vantevoren gereserveerd, echter toen we hier aankwamen zat het gehele restaurant vol. Na een kwartiertje gewacht te hebben kregen we een tafel toegewezen in een soort danszaaltje met grote speaker boven de tafel.

Vervolgens kwam de serveerster de drankbestelling opnemen. Nadat we dit opgedronken hadden kwam ze meteen weer een drankbestelling opnemen. Wij gaven aan eten te willen bestellen omdat we honger hadden (hadden om 18.00 uur gereserveerd en om 18.45 uur was onze bestelling nog niet opgenomen). De desbetreffende serveerster was alleen voor de drank en er moest iemand anders komen om het eten bij te bestellen.

Toen we eindelijk besteld hadden bleek het nog tot 19.45 uur te duren voordat het VOORgerecht geserveerd werd! Ondertussen hebben ze nog meerdere malen drank opgenomen wat we echt belachelijk vonden.

Uiteindelijk zat er geruime tijd tussen het voor- en hoofdgerecht waardoor we dus nog langer moesten wachten.

Als kers op de taart zijn 2 nagerechten ook nog vergeten.

We hebben dit meerdere malen aangegeven maar ze trokken zich hier niks van aan. Uiteindelijk gemeld aan de eigenaar. Hij wilde absoluut niet toegeven dat de situatie ronduit belachelijk was. Geen ENKELE feeling met klanten.

Het eten zelf was wel erg lekker! Maar daar houdt het dan ook mee op. Service ongelofelijk slecht. Gaan hier nooit meer terug!

6,3