1. Remi 25 punten

Normaal gesproken houd ik mijn meningen bij me, maar af en toe wil ik daar graag een uitzondering op maken om te delen wat ik ondervonden heb.

Ditmaal vanwege een kort bezoekje aan het eethuis Baş Döner, waar ik vriendelijk gegroet werd door de kok, Alparslan Solak.

Bij Baş Döner zijn ze gewillig om allerlei smakelijke Turkse gerechten voor je te bereiden. Ik ging echter heen voor één specifiek gerecht; namelijk de 'Kapsalon'. En aangezien dit gerecht bij andere restaurants in deze omgeving niet klaargemaakt word, en ik een grote fan ben van deze 'schotel', werd ik zeer verrast door te horen dat dit gerecht tot de mogelijkheden behoorde.

De korte wachttijd op het eten was aangenaam, en werd gevoelsmatig verkort door een drankje van het huis en een babbeltje met de kok. Bij ontvangst van de 'Kapsalon' vertrok ik met een glimlach, en dat alleen al, is voor mij een reden om terug te komen!

De kapsalon zelf was, en ik ben een grote, maar ook een kritische fan, zeer, maar dan ook echt, zeer smakelijk...

Ik twijfel absoluut niet over de kwaliteiten van dit eethuis en ben benieuwd naar wat ze nog meer in huis hebben!

Alpa: bedankt!