in Nijmegen

Laat je verrassen!

1. Je moeder heet Henk

Ik had een aspergesoep vooraf; die was voortreffelijk. Als hoofdgerecht een Dorade; die viel tegen: te gaar en qua smaak wel ok, maar vooral vanwege de kleine dertig Euri had ik daar meer van verwacht.
    De sfeer: ze is een enorme klankkast, de huidige Grut. Dus hard praten om elkaar te kunnen verstaan.
    Bediening vond ik wisselend. Twee medewerkers vond ik prima, eentje (b)leek echter echnie geïnteresseerd in t werk, en tja, dat trekt mijn gemiddelde oordeel danig omlaag.
    Verder vind ik t een behoorlijk zwaktebod dat als je niet meer dan twee stevige rode wijnen aanbiedt, een van de twee na de eerste ronde op is.
    Deze recensie is overigens ook sterk ingegeven door het feit dat ik de Grut al bijna dertig jaar ken, en er inmiddels bijna twintig jaar niet meer ben geweest. Het is absoluut niet meer het eetcafé van toen. Dat is best logisch na al die tijd - voor mij is echter de charme weg, en wat er voor in de plaats is gekomen, vind ik iets te pretentieus.