1. Wij wilde voor we naar de film gingen nog ergens gaan eten wat niet al te duur en goed te bereiken was.
    Bij aankomst was er al zo iets van, zo wel erg druk, maar ja dat kan gebeuren.
    Toen we zaten moest mijn vrouw naar de wc en dat ging niet wegens de trappen daar en toen mochten we uiteindelijk na wat gezucht naar de wc op de begane grond.
    Door waar wij neer gezet werden hadden we de vraag gesteld of we aub ergens op een wat rustiger plekje mochten zitten want we zaten in het looppad van de gasten en bij de tafel waar alle afwas werd neer gedumpt en het personeel alleen maar stonden te kletsen en zelfs ruzie aan het maken.
    Maar ergens anders ging niet zeiden ze. Toen kwamen er andere mensen aan een hoge tafel zitten en die vroegen ook of ze ergens anders mochten zitten en die werden gelijk naar een tafeltje achteraf gezet waar het een stuk rustiger was ;(. Wij vonden de service ook erg slecht en zullen er dus ook nooit meer naar toe gaan.
    Erg jammer want wat prijs betreft was het goed en het eten was ook zeker niet verkeerd, maar de service mogen ze zeker nog heel veel aan doen.

1,5