1. Vandaag uitsmijter Piepers leuke versiering maar vies oud brood denk dat zelf de vogels het niet lusten. Jammer.
    Ben er nu 3 keer geweest en 3 verschillende maaltijden geprobeerd. Maar helaas niet voor herhaling vatbaar. Ik zocht een nette goede eetgelegenheid in de buurt van Budel omdat Budel zelf niet zo veel heeft waar ik me thuis voel of waar de menu kaart me aan staat, dus meestal naar Valkenswaard maar Soerendonk is toch een stuk dichterbij maar de kwaliteit valt niet mee. De friet is overigens wel lekker en ook wat ander snaks geprobeerd ook wel oke.
    Maar ik neem er niemand meer mee naar toe voor een lunch met een uitsmijter. Ik heb het wel gezegd en de reactie was Oh ik zal het doorgeven. Onzin op zaterdag kun je gewoon vers brood hebben en doe het anders even in de airfryer dan is het beter dan zo'n dikke oude korst brood.
    Een afknapper dus.

2,3