1. Dorps bewoner

Valt steeds vaker tegen.
    Porties worden klein, de groente/ salade moet je zoeken. Kwaliteit zoals de biefstukken zijn slecht, het bakken lukt hun waarschijnlijk niet meer.
    Prijzen hoger.
    Bij klachten is er niemand te bereiken, ze zijn dan allemaal druk, ook als je de enige bent in het Zunneke.
    Wel geven ze altijd een tegenwoord op internet, zodat ze nooit fout zijn.
    Wij komen er niet meer.

1. Beste

We geven inderdaad altijd een reactie omdat een verhaal altijd 2 kanten heeft.
    We zijn dan wel eens benieuwd wanneer jullie dan zijn komen eten bij ons, want onze porties zijn al 16 jaar, dus zolang we 't Zunneke hebben, hetzelfde gebleven. Daarnaast is onze werkwijze in de keuken ook nooit veranderd omdat de kok er ook al 16 jaar is.
    We hebben gelukkig veel drukke dagen bij ons, maar we staan iedereen netjes te woord en we helpen waar we kunnen.
    Dus het zou heel fijn om ons te laten weten wanneer jullie zijn geweest zodat we kunnen kijken wat er toen evt fout was gegaan.

MVG Ellen en Leon Sleegers