1. Het spontane besluit tot uit eten gaan resulteerde in de keuze op de Sevenwaegh in Sevenum. Bij binnenkomst bleek de gelegenheid redelijk gevuld te zijn dus dan hebben wij al zoiets van ja dus de keuken is al bezig dus niets uit de vriezer. Ons werdt als gasten welke niet gereserveerd hadden een 2 persoons tafeltje op een podium gegeven, en eigenlijk had ik al direct spijt van mijn keuze voor dit restaurant aangezien het geluid van het tiental gasten welke onder aan een lange tafel zat gewoon op het podium rondgalmde en conversatie voor mij en mijn vrouw gewoon haast onmogelijk maakte. Zullen we maar vertrekken na de koffie was de vraag aan mij. Toch maar naar de bediening om een andere zitplek te vragen. Oké was hun antwoord daar achter kun je uitzoeken, in een drukkere doch veel stillere hoek met vriendelijkere ogende groepering van zitgelegenheden. De keuze van mijn vrouw viel op een soort mixed grill voor 2 pers. welke aanbevolen werd op de kaart voor ongeveer €28,- pp. Aangezien ik mijn vrouw een ander restaurant in Duitsland voorgesteld had waar men dit soort mixedgrills aanbied ging ik akkoord en was dit dus een meevaller voor mij als echte Karnivoor. Soep gekozen en toen kwam de mixedgrill. Tja, men rook en zag het al direct, iets was er aangebrand of zoiets, en al het vlees alsmede groenten zat een zwarte laag op. Ik werdt eigenlijk ongerust over de smaak. De ribbetjes blijken lekker te zijn geweest aan gezien ik die aan mijn vrouw overliet, doch al het andere vlees alsmede groenten had de smaak van drooggekookte aardappelen en welke dan verbrand zijn. Dus alles had deze verbrande smaak, nu de morgen erna heb ik die smaak nog en tevens heb ik daar nog 2 Erdinger gedronken welke de smaak niet konden verbergen. Tijdens het nuttigen van deze maaltijd al aangegeven dat het verbrand lijkt, het zwarte eraf gesneden en ook bij betaling nog eens aangegeven dat er toch iets mis is met hun opdienen. Dat dit zo niet kan. Bedankt men mij ook nog voor de tip. Tja verlies genomen en €99.40 afgetikt, men begrijpt natuurlijk dat van naar boven afronden geen sprake was, hoogstens had ik een goedmakertje verwacht. Nee volgende keer ga ik voor zo een grill bij Arcen de grens over, of naar een ander restaurant in Nederland hierheen nooit meer om te eten. Avond verpest m.b.t. eten doch niet vanwege effe uit met de vrouw.

2,8