1. Er kon geen goedenavond vanaf door de eigenaar, de menukaarten werden aangegeven, maar een drankje bestellen kon nog niet, wel pas na twee keer vragen. Bij het opnemen van de bestelling blijkt dat de eigenaar nauwelijks nederlands spreekt, bij het opnemen moeste wij de menukaart weer raadplegen want de eigenaar nam geen genoegen met de naam van het gerecht, maar moest het nummer hebben. Onder andere een pizza cipolla besteld, maar ik kreeg een margarita, toen ik de eigenaar daar mee confronteerde nam hij de pizza mee, en een minuut later kreeg ik dezelfde! Weer op tafel, maar nu me een kwak rauwe uien in het midden. Verder tijdens het eten zonder overdrijven in nog geen twee minuten komen er drie verschillende serveersters vragen of we wa willen drinken. Beste eigenaar neem dagelijks een douche, en blijf in de keuken of zo. Eerder kom ik niet meer terug.

3,9