1. Een teleurgestelde oma

Zeer slechte bediening. We hebben anderhalf uur gewacht op ons eten. Inmiddels was het te laat voor een nagerecht aangezien we 2 kleine kinderen bij ons hadden. Niemand heeft gevraagd of alles naar wens was. De tafel werd niet afgeruimd en ik heb moeten afrekenen aan de balie. Ook daar in eerste instantie geen personeel te bekennen! De eigenaar beloofde het goed te maken en bood ons een gratis etentje aan. De bedoeling was dat we met 4 volwassenen en 2 kleinkinderen zouden komen. Toen ik een nieuwe afspraak wilde maken kwam de eigenaar terug op z'n belofte en bood alleen mijn man en mij een etentje aan. Ik zei dat dit niet de afspraak was, daarna stelde hij voor dat we gratis een voor- en een nagerecht zouden krijgen. Ik heb bedankt voor de eer: AFSPRAAK IS AFSPRAAK. Dit beste Nefertari is een gemiste kans. Wij komen hier NOOIT weer.

En beste eigenaar: niet iedereen wenst aangesproken te worden met jij!