1. Als je lekker uit eten wilt gaan? Ga dan niet naar deze toko! Frituur is waar ze zich bij moeten houden! Bediening kan ik niks anders van zeggen dan een aardig knul. De baas? Haha wat een loser, denkt dat hij god is maar koken kunnen ze daar niet. Sate medium besteld, krijgen beide een doorgebakken taaie stok, patat is schijnbaar duur want je krijgt een lullig klein bakje erbij. Terug gestuurd, na lang wachten komt er nieuwe sate. Maar serieus??? Rauw!! en koud. Dat mochten ze houden. Baas komt aanvliegen en loopt rood aan. Dit was niet rauw, maar rauw kon je het ook eten. Wat een gek. Begrijp nu wel waarom de tent leeg was. Zijn woorden, jij bent de eerste die het niet goed vindt, klopt niet helemaal na alle recensies overal gelezen te hebben. Aanfluiting en als je betaald ben je gek. Wij zijn gegaan zonder te eten, zonder te betalen!

1,7