1. Patrick

Vandaag gegeten bij eetcafe Smeets, bij binnen komst kregen we van de zes menu kaarten al twee verschillende.

Bediening er op attent gemaakt maar was geen probleem. Bief was er toch. Keuze door gegeven.

Vijf van de zes waren klaar met het voorgerecht en de borden werden al gewoon weggehaald.

En bij het hoofdgerecht ging het natuurlijk mis, ze hadden geen hert, stond wel in het menu maar dat was helaas een oude kaart waar we de bediening in het begin al op hadden gewezen. Na een hele discussie dat wij ons dan toch vergist zouden hebben kreeg ik dus gewoon kalfsoester. Die trouwens wel goed bereid was. Daarn bediening niet meer gezien. Niet voor drank of om te vragen of alles naar wens is zeer slecht. Al bij al keuken redelijk en bediening moet nog heel veel leren over gastvrijheid. Normen en waarden.