1. Het ijs daar is zeer lekker! Het is sowieso het waard om daar ijs te halen. Maar als je daar binnen zit en graag een broodje wilt.. kan je gerust 40 min wachten tot dat ze bij je komen om te vragen of je ook wat wilt eten. Het drinken ging wel snel maar het eten geven duurde ook lang.. dan heb je een heerlijk broodje op (wat ik zelf wel enorm lekker vond) en wil je graag een ijsje bestellen, weer super lang wachten tot dat ze bij je komen om lege borden op te halen + te vragen of wij nog wat willen.

Daarna kregen wij ons luxe ijs, ik vroeg om caramel saus erover heen en dat heb ik dus niet gekregen.. maar okay. Ijs was lekker voor de rest maar ze waren vergeten mijn vriendin een lepel bij het ijs te doen.. dus moest ik terug en de kok gaf zijn excuses en vroeg of iemand een lepel voor mij kon pakken, maar klonk enorm gemeen naar de jongere medewerker.. hij zei "ben je Dom ofzo? De lepel te vergeten, wie vergeet dat nou." Dit vond ik een beetje.. onprofessioneel? De jongeren die ons hielpen waren wel enorm lief. Dus complimenten aan hen!

Ik wil daar graag nog een keer eten want de high tea daar is super leuk en gezellig. Misschien is het de volgende keer beter ☺️

6,7