1. Onlangs hier gegeten via vakantieveilingen, een heerlijk "Peerdepadmenu". Het was heerlijk weer en we hadden een prachtig plekje op het terras aan het water.

Het was vrij druk, maar toch werden we vlot geholpen door de enthousiaste bediening.

Een heerlijk voorgerecht werd vlot opgevolgd door een kerriesoepje met een verrassend lekker stukje appel er in. We hadden allebei de kabeljauw als hoofdgerecht en deze hebben we heerlijk aangevuld met een flesje droge witte huiswijn. Na het hoofdgerecht hebben we de bediening gevraagd of ze even wilden wachten met het dessert, omdat we vrij vol zaten. Het dessert werd een half uurtje later opgediend en was tevens erg lekker.

Al met al een dikke voldoende voor dit kleinschalige restaurantje in het Venetië van het Noorden. Wij komen zeker terug!