1. Gisteren wilde ik met m'n nichtje van 12 jaar lunchen bij de boekenkast, aangezien het heel benauwd was stelde m'n nichtje voor om binnen bij de airco te zitten.
    Een serveerster gaf aan dat ze personeelstekort hadden en dat ze liever niet wilde dat we binnen zouden eten, we bleven toch zitten en een ober nam onze bestelling op voor de drankjes.
    Even later kwam er een andere ober naar ons toe en vertelde boos dat we niet binnen konden blijven zitten, dat hij geen tijd had om binnen te serveren en dat we buiten moesten zitten.
    Ik vroeg hem wat voor moeite het zou kosten om binnen te serveren want als hij naar het terras zou lopen, liep hij langs ons tafeltje? De ober bleef bij z'n standpunt, we stonden op en ik zei dan gaan we weg!
    De serveerster kwam achter ons aan en stelde een tafeltje op het terras voor, ik zei nogmaals we gaan weg!
    De klantvriendelijkheid was helaas ver te zoeken, we komen al jaren in dit restaurant en worden altijd vriendelijk benaderd, goed eten etc.
    Deze domper was niet nodig vind ik, we zijn uiteindelijk ergens anders heen gegaan, alleen maar lof en zo werd het uiteindelijk toch nog een gezellige middag!