Op dit adres zit nu: Staeky

1. Ik heb hier de afgelopen jaren al vaker burgers besteld, nog nooit patat of wraps geprobeerd, dus daar kan ik niets over zeggen. De burgers vind ik heel erg lekker. Echt onzin dat McDonalds zou zijn.

Over sfeer kan ik niet veel zeggen. Ik eet de burgers altijd thuis op en daar is de sfeer prima.

Qua service heb ik echt niets te klagen. De keren dat ik heb laten bezorgen kwam mijn bestelling altijd zeer snel. Er staat binnen 45 minuten, maar ik krijg het meestal binnen 20-30 minuten al. Bij het afhalen heb ik wel eens gehad dat ik op de terugweg naar huis vanuit mijn werk een bestelling heb geplaatst en vanwege onvoorspelbare file door een ongeval op de weg de bestelling niet zou halen. Meerdere malen gebeld om de tijd te verzetten, maar ze bleven vriendelijk. Uiteindelijk werd gezegd bel maar 10 minuten voordat je er bent. Zo gezegd, zogedaan. Had uiteindelijk bijna 2 uur vertraging. Toen ik aankwam waren de burgers net klaar en kreeg ik gratis wat drankjes erbij. Qua service niks mis mee dus.

De kwaliteit van de burgers is prima. Goede burgers. Al heb ik wel het idee dat bij mijn laatste bestelling de kwaliteit niet helemaal meer hetzelfde was als ik gewend ben van ze. Zeker niet slecht, maar niet meer hetzelfde. De kalkoen bacon zag er anders uit. Niet meer zo doorgebakken zoals het op de plaatjes eruit ziet. Zo was het voorheen namelijk wel. En er zat naar mijn idee iets minder saus en sla op dan ik gewend ben van ze. Maar het heeft alsnog wel goed gesmaakt.

Wat betreft de prijs: vroeger hadden ze goede aanbiedingen via de mail voor €4,50 per burger. Dat is al heel lang verdwenen, jammer, maar je kon sowieso nog wel iedere maandag en dinsdag burgers kopen voor €4,95 bij zelf afhalen. Helaas zijn ze daar recent ook mee gestopt. Vanwege de prijs zal dat voor mij betekenen dat ik een heel stuk minder vaak zal bestellen hier. €5 euro vs ongeveer €8 euro per burger vind ik namelijk best wel een groot verschil. Maar voor gewoon af en toe als je er trek in hebt is t prima.