Op dit adres zit nu: Torino

1. Na een tijdje gesloten te zijn hoop ik dat de nieuwe eigenaar heeft geleerd van de vorige eigenaar. Beter personeel, betere kwaliteit en dat voor een schappelijke prijs. Helaas, was de patat ondermaats (klein bakje bruine harde stengels) en de sate droog. Trage service en nog steeds het hangerige personeel achter de balie. Let op Berehap, er zijn voldoende alternatieven in de directe omgeving.

Kijk even naar je klanten en bedenk zelf even of op je muziekkeuze (Oosterse rap) zitten te wachten. Het verbaast me niet dat het "alweer erg stil is aan de overkant" (ook een klassieker).

Met alleen neppe recensies zoals hieronder kom je ook niet. Je klanten zijn niet gek.

Vorige recensies van Eric

• Vandaag even bij de nieuwe eigenaar gaan kijken. Het loopt nog niet lekker en het is ook niet lekker. Half afgebakken friet, salade met veel dressing en dun pinda sausje, die een voorbode was van wat ging komen. Behoorlijk aan de prijs voor een zeer matige kwaliteit. Geen goede start voor de nieuwe Berehap. Ik mis de oude eigenaar nu al.

3,4