1. Het restaurant ziet er echt amerikaans uit en hier is verder ook niets mis mee, het eten vinden we iets minder helaas vooral qua prijs kwaliteits vergelijking.
    De eerst ronde was echt een aanfluiting... we waren met zijn 4en en hebben tegelijk besteld... echter kwamen de gerechtjes zo laat achter elkaar en in zo'n rare volgorde dat 1 persoon in ons gezelschap al met ronde 2 bezig was voordat de rest alle gerechtjes van ronde 1 hadden... veel gerechtjes van de eerste ronde bleken uit de vriezer te komen en zijn dus kant en klaar produkten... deze waren namelijk nog koud en bevroren van binnen. Wat ik persoonlijk zal doen is dingen zelf maken vers en zo ervoor zorgen dat je iets speciaals op het menu krijgt waar je naam mee kan maken. Veel gerechtjes waren best op smaak maar niet echt warm... waar we ons vooral aan stoorden is de eerste ronde en we willen dit ook als verbeterpunt meegeven... wat we graag hadden gezien is dat iedereen zijn eerste gerechtjes tegelijk hadden gekregen, samen met de side disches die waren besteld... oa patat (deze kwamen pas op het moment dat de 2de ronde al was besteld).verder moeten ik wel zeggen dat we door heel leuk en harddwerkend personeel werden geholpen. Hopen dat het in de toekomst een beetje beter wordt en heel misschien komen we dan nog een keer langs om het een herkansing te geven.

4,7