Op dit adres zit nu: Vieux Paris

1. 2 keer met een gezelschap bij Bistro Piaf gaan eten, waarvan 3 maart 2011 het laatste bezoek was. Ik heb gemengde gevoelens over Bistro Piaf.

De eerste keer hadden we een plekje vlakbij het dames toilet waar we fijn hebben gezeten, het eten vond ik toen iets minder. Ik bestelde een Kipfilet Piaf, deze vond ik erg droog.

Bij het tweede bezoek heb ik een Piaf-trio besteld (stukje ossenhaas, varkenshaas en kipfilet met pepersaus) De ossenhaas was prima, had wat smakelijker gemogen, maar ook hier vond ik de kipfilet weer tegenvallen. Het zag er niet uit als kipfilet en ik heb deze dan ook laten liggen.

De plek dit keer vond ik heel slecht, we werden geplaatst aan een tafel aan het raam tegenover de bar. We zaten erg krap tussen 2 andere tafels maar het vervelendste vond ik de stoel waar ik op kwam te zitten. Deze is echt aan vervanging toe, ik zat direct op het hout! Gelukkig was mijn vriendin zo lief haar sjaal aan te bieden om daar op te zitten, maar ook dit mocht niet echt helpen.

Ik heb gemengde gevoelens, het eten is redelijk, de sfeer is leuk en de bediening is ok. Maar ik had meer verwacht van deze bistro.

6,3