1. Henk Eelvelt

Tijdens corona lock-down een Pizza vd maand "speciale" en een Lasagna Classica besteld en laten bezorgen. De hoge verwachtingen zijn ernstig teleurgesteld.
    De Pizza was koud; en dan bedoel ik echt 100% koud. De Lasagna was wel warm maar zeer smakeloos. De verwachte Italiaanse smaken waren gewoon geheel afwezig. Een laffe, smakeloze hap. En dat voor een hogere prijs dan normaal. Ik begrijp de problemen van de horeca in deze lock-down maar dit kan echt niet. Ik ga de volgende keer mijn bezorg-maaltijden ergens anders halen.

2,3

1. Beste Henk,

Wat ontzettend jammer dat het tegen is gevallen.. Maar waarom heeft u geen contact met ons opgenomen? Het is zo makkelijk om te klagen via een site. Voor de duidelijkheid. De pizza van de maand ( overigens een hardloper) is een pizza met koude ingrediënten ( Burrata met truffel, parmaham en rucola). Niet alle pizza's hebben de ingrediënten meegebakken.
    Mvg,
    directie Sapori Da Stefano