in Heerhugowaard

Unieke sfeer en dát proef je !

1. De service is altijd geweldig. Het restaurant is uitgebreid met een ruime serre, die ook nog eens heel sfeervol is ingericht. Top locatie. Nu nog de menukaart helemaal vernieuwen.

1. Bedankt Wouter, dat je weer bij ons op bezoek kwam! Fijn om te horen dat je onze service altijd als geweldig ervaart; daar doen we het voor! We gaan jouw feedback met betrekking tot de menukaart zeker intern bespreken en wie weet bij jouw volgende bezoek verrassen we jou met nieuwe gerechten! Met vriendelijke groet, het team van Bij Rembrandt.

Vorige recensies van Wouter Bos

• Goed vanaf het begin tot aan het einde. Prettige ontvangst, goeie bediening, heerlijk eten. Met een tevreden gevoel vertrek je weer. Ik ben wel benieuwd wanneer er een nieuwe menukaart komt, want deze gaat al weer een tijdje mee. Ik wil wel weer eens uit iets anders kunnen kiezen.

• Heerlijk gegeten en heel fijn dat er met speciale wensen rekening wordt gehouden.
    Top gelegenheid.

• Heerlijk gegeten en gezeten !

• Het eten en de wijn was heerlijk. Jammer dat de ruimte wat klein is. We hadden een tafeltje voor 2 geboekt, maar kregen al snel een upgrade naar een tafel voor 4, zodat we lekker ruim konden zitten en tafelen. Helemaal goed !

• Prima gezeten en gegeten. Gorgonzola saus kon beter