Op dit adres zit nu: Kreeft Things

1. Wij hadden via Groupon een uitgelezen kans om kennis te maken met het wereld eten van Miss Jazzlyn.

Wat viel dat tegen! Na drie kwartier werd de soep opgediend: de lepels kregen wij bijna niet in het mini kommetje, te groot en toen was de soep ook nog eens koud, neen, niet eens lauw.

Terug gebracht naar de keuken. Voordat de soep terug kwam kregen wij een paar seconden later al ons broodje,..2x een stukje brood van de Turk, die kraak nog smaak had, zelfs olijfolie gevraagd om het meer swung te geven. De soep kwam weer terug met de medeling dat het nu lekker warm was,...awhhh, wat een misvatting!(De smaak was wel een voldoende) De salade die erbij zat was ook in een innimiene kommetje, ik had de vegetarische, helaas veel te veel Kikkoman sojasaus. Ik heb de salade gedept met mijn servet en ook op mijn broodje gedaan. Als ik als eigenaar van het eetcafé €28,- zou moeten vragen voor deze lunch,....

Het is absoluut geen meerwaarde om je bij Groupon aan te melden, om de klantenkring te vergroten op zo'n manier, integenstelling!

2,6