Op dit adres zit nu: Grillroom Kreta

1. De sfeer en ambiance is okay. De kwaliteit van de maaltijd is ook in orde, maar toch hebben wij kritiek: terwijl het bij Griekse restaurants min of meer normaal is dat je een glaasje ouzo of een paar sneetjes stokbrood bij binnenkomst krijgt aangeboden, is dat hier niet het geval. Dit doet afbreuk aan de bekende Griekse gastvrijheid. De porties zijn, althans voor een volwassen man, niet erg groot, zeker niet naar Griekse begrippen. De bij de maaltijd geserveerde rijst, patat en salade, was echt minimaal en onvoldoende. We dachten dat we de patat en de salade bij konden bestellen zonder bijbetaling (vanwege de minimale portie), maar nee hoor, de extra's stonden gewoon op de rekening. Al met al hebben wij hier een paar keer gegeten, maar komen er niet meer terug. Er zijn beslist betere restaurants voor dezelfde of zelfs lagere prijzen.