1. Meulman uit Leuven Belgie

Via internet l'Hirondelle uitgezocht voor een feestelijk etentje vanwege een geslaagde HBO-er en het bleek een hele goede keuze! Het restaurant is goed te bereiken vanaf de A-4 met veilige parkeergelegenheid. We hebben heerlijk gegeten, lekkere voorgerechten ( heel origineel was de mini kaasfondue). De verschillende soorten vlees en vis waren elk op hun juiste manier bereid. De gerechten werden stijlvol opgediend, op een correcte manier en het tempo van opdienen was prima. Bij het nagerecht op verzoek een feestelijke ijsfontein erbij, helaas was degene voor wie dit bedoeld was net even van tafel weg. Toen hij weer terug was werd er zonder probleem nog een tweede fontein gebracht. Een klein detail, echt heel goed. Kortom, na een paar gezellige uurtjes verlieten we tevreden dit leuke resraurant. Bedankt l'Hirondelle!

Wat ons betreft een echte aanrader.