1. Afgelopen woensdag na maanden van Corona stilte weer hier kunnen eten. Als altijd was het eten heerlijk, en zeer verzorgd. De bediening informeel en vriendelijk, we zijn niet anders gewend.
    Wat wel vreemd was dat er maar een beperkt aantal gasten was, dat gaat toch een beetje ten koste van de sfeer, ook al doet iedereen zijn uiterste best om het warme Italiaanse levensgevoel uit te dragen.
    Dank voor de geweldige maaltijd en fijne ambiance, hoop dat jullie nog jaren kunnen doorgaan🌻

1. Joost
    Van restaurant

Bedankt voor uw recencie Robert.
    Wij gaan graag door met ons best doen.
    Inderdaad blijft het vreemd de limitatie met het aantal mensen binnen. Maar ja dat is op het moment toch ergens goed voor. Ook in italië zijn er zulke, en nog meer, regels :P

Vorige recensies van Robert

• We hebben op nieuwjaarsdag hier gegeten. Als gebruikelijk was het eten heerlijk en de bediening heel aimabel. Als we iets te vieren gaan we heel graag naar Grande Selene waar het eten heerlijk authentiek Italiaans is, en de ontvangst hartelijk,
    Kortom een echte aanrader.

• Rob van der bilt

Wij hebben gisteren wederom bij jullie gegeten.
    Het eten is heerlijk, de bediening attent, de sfeer lekker informeel.
    Kortom wij vinden het een fijn restaurant om even naar toe te gaan.
    De kaart is lekker duidelijk en niet eindeloos, wat er staat krijg je ook op je bord.

Robert

• Met vier personen op nieuwjaarsdag gegeten in een overvol restaurant.
    Goede sfeer en dito bediening, Een verkeerd geserveerde pizza werd moeiteloos omgeruild, en er volgde voor het foutje een glas wijn van het huis, chapeau.

De kaart is overzichtelijk en de gerechten, 4 verschillende allemaal even lekker. Wij komen zeker nog eens terug.