Op dit adres zit nu: Loetje

1. Supermooie tent op een prachtige locatie. Dat gezegd hebbende viel me de ontvangst tegen. Er staat een bordje dat je moet wachten tot er iemand je komt ophalen om je naar je plek te begeleiden. Bij ons was er niemand te bekennen. Men stond een bespreking te houden en ik ben maar langs de keuken gaan lopen tot er iemand kwam. Eten is echt véél te duur voor wat je krijgt. De dry aged entrecote was taai, terwijl dit super mals vlees zou moeten zijn. Dikke vetrand eraan. Weinig garnituur en die was ook niet lekker. Prijs/kwaliteit is uit balans bij deze tent, dat lees ik meer en ben het er ook mee eens. Het was de 2e keer dat ik hier kom en er komt geen 3e keer meer.

2,8

1. Goedemiddag Dirk,

Wat ontzettend spijtig om te vernemen dat uw bezoek aan ons niet naar wens is geweest. Omdat wij klachten uiterst serieus nemen zou ik graag met U in contact komen als dit mogelijk is. Klachten zijn er namelijk om opgelost te worden is mijn motto !
    Ik hoor graag van u.

Met gastvrije groet,