1. Gerard en Dorita

Gisterenavond in eethuis Eekterzicht gegeten.
    Het opgediende diner was redelijk tot goed.
    De bediening was met uitzondering van één serveerster goed.
    Deze ene serveerster moet nog leren hoe om te gaan met klanten, zij was niet klantvriendelijk, bij het onbeschofte af. Zij maakt duidelijk onderscheid tussen mensen die daar zaten te eten.
    Dus jongedame ga in overleg met jouw werkgever hoe je om moet gaan met mensen die in het eethuis komen dineren.

1. Goedendag Gerard en Dorita.

Hier de werkgeefster van de collega waar jullie over schrijven.
    Jammer dat jullie zo over mijn personeelslid schrijven want ik weet 99 % zeker dat de andere gasten die in het restaurant aanwezig waren erg te spreken waren over haar.
    Ik was deze avond ook zelf ook aanwezig ( zat in het restaurant en heb alles in de gaten gehouden) en ben zelf bij jullie langs geweest om te vragen of alles naar wens was, en op dat moment zeiden jullie dat alles goed was.
    Mijn personeellid was erg druk en in overleg ben ik bij jullie langs gelopen en zij niet omdat ik het een beetje raar is als we 2x keer langs komen lopen om te vragen of alles naar wens is.
    Helaas zeggen jullie niks behalve dat alles goed is als ik vraag of alles naar wens is, en krijgt mijn collega vervolgens bij het afrekenen onterecht de volle laag over haar heen omdat ze bij jullie de menukaart niet open deed toen ze deze bracht en bij andere gasten wel. Ook was het volgens u een probleem dat ik vroeg of alles naar wens was en niet mijn collega. Dit noemt u onbeschoft?? Volgens mij kent u de betekenis van onbeschoft niet. betekenis onbeschoft (bn):brutaal, frank, grof, honds, insolent, lomp, onbeschaamd, ongemanierd, ruw. Ik vind het erg onbeschoft dat u zo over mijn collega praat. Ze heeft erg haar best gedaan om iedereen op een juiste manier te bedienen. Met mijn collega personeelslid hoef ik dus zeker niet in gesprek hierover.