1. Eerste Kerstdag hier heerlijk gedineerd in een sfeervol visrestaurant. Naast ons stond een halve tjotter in het water waarin 4 karpers zich vermaakten (omdat ze niet op het menu stonden).
    6 gangen, dus je moet er even voor gaan zitten.
    Na de 2 heerlijke amuses (gang 1) volgde gang 2: 2 soorten zalm, op 2 manieren bereid (de Friese in Beerenburg).
    Gang 3: Een goed gevulde vissoep, smakelijk en met heerlijke ingrediënten.
    Gang 4: 2 coquilles, heerlijk, maar ik had ze liever iets knapperiger gezien.
    Gang 5: Kabeljauwfilet en tarbotfilet (wat een heerlijke vis is dat) ruim bemeten, prima gegaard en voorzien van een heerlijke saus.
    Gang 6: 4 nagerechten, waaronder bavaroise van Fries suikerbrood, créme van friese suikerlatten, een bavarois met advocaat en een op basis van irish coffe, alle 4 heerlijk maar de laatste was écht heel bijzonder.
    Rustige sfeer, waar de tafels ruim uit elkaar stonden, en voortreffelijke bediening.

1. Veel dank voor de positieve beschrijving van uw (kerst) diner.
    Graag tot ziens