in Zeeland

Eten, drinken, slapen in het geboortehuis van Monique vd Ven

1. Geselecteerd op basis van de reviews.
    Waar deze hoge waarderingen op gebaseerd zijn is mij een raadsel. We bestelden een surf en turf. De friet was zo krokant dat er geen vork in te krijgen was. Dit werd trouwens snel opgelost. De tournedau was lekker mals. Maar hier houd het positieve dan ook op. De groenten waren aangebrand, en de gambas nog rauw. Dit wilden zo ook nog oplossen. Maar mijn vertrouwen in de keuken is er niet meer. Mijn beleving van een lekker diner is weg. Vervolgens is mij een korting aangeboden. De vliegen malen hier overigens niet om. Maar wat mij betreft is iedere euro voor deze prestatie er 1 teveel. De kok durfde zich zelf niet te vertonen. Dit mocht de plaatselijke schooljeugd opknappen! Wat een vent.

3,7

1. gewaardeerde gast,
    mijn welgemeende excuses voor deze gang van zaken.
    normaal gesproken dient er bij een ontevreden gast iemand van de keuken of mijn vrouw of ik bijgehaald te worden om het naar tevredenheid op te lossen.
    waarom onze kok in dit geval niet bij u is geweest is mij een raadsel en is niet goed te praten. ik bied u daarom nogmaals mijn verontschuldigingen aan en kan u zeggen dat dit niet de normale gang van zaken is.

als u persoonlijk met mij contact opneemt kan ik u laten zien dat dit een hoge uitzondering is.

vriendelijke groet,
    Rob Neijts (eigenaar)