1. Ma 22 punten

Voorheen kwamen we hier graag tot vandaag. Heel duidelijk gezegd dat we 1 broodje kroket wouden, totdat ze er twee kwamen brengen en wij duidelijk zeiden dat we er maar 1 besteld hadden. Serveerster had een grote mond en snauwde dat we toch echt 2 broodjes hadden besteld. We gaven met 4 personen aan dat dit toch echt niet het geval was. Daarna kregen we nog een snauw dat ze het toch echt had gehoord.

Toen we de rekening vroegen bleek het 2e broodje kroket op de bon te staan terwijl we deze niet besteld hadden en dus ook niet hadden opgegeten. Erg slecht om dit toch stiekem op de bon te zetten, gelukkig kwamen we erachter.

Gefeliciteerd jullie zijn klanten kwijt, wij komen hier niet meer. Service is schandalig slecht!
    Personeel is zeer onbeschoft en hebben totaal geen fatsoen!

Let op de rekening ze gooien er stiekem dingen op als je die niet besteld!!!!

2,7