1. Amanda

Gisteren mijn 40ste verjaardag gevierd met 5 meiden. Hoewel we persoonlijk contact hebben gehad met de eigenaar om onze wensen te bespreken en te reserveren blijkt bij aankomst onze reservering helemaal niet bekend te zijn?

Ze hadden nog wel een tafel voor ons over. De grootste tafel in het midden. Jammer want we hadden toch duidelijk achterin de hoge tafels besproken.

Ook het eten viel erg tegen. Aantal tapas waren er niet. Op zaterdagavond en dan was het op? We wilden proosten met een scropino… helaas die hadden ze ook niet meer. Vervolgens een half uur op onze fles wijn moeten wachten. En ook bij de toetjes ging het mis. We kregen 2 toetjes minder dan besteld. Ook niet meer gekregen, maar wel vermeld op de rekening. Die werden er zonder pardon afgehaald. Maar dat was wel het minste wat ze konden doen denk ik…

5,3