1. Afgelopen vrijdag gegeten bij dit restaurant. Van tevoren hadden we gereserveerd en dat bleek ook wel nodig, aangezien het druk bezocht wordt. Daarentegen voelt het niet zo en kan je rustig genieten van eten.
    Het eten is zeer smaakvol en niet duur (grote pizza met garnalen was ongeveer 8/9 eu).
    Ook de bediening verdient een groot compliment. Vraagt of alles naar wens is en wat zij nog kunnen betekenen.
    Toen we vertelden dat één van ons allergisch is voor melk, gaven zij meteen aan dat er in het brood met smeersels wat zij op tafel (van het huis) hadden gezet, melk zat. Als alternatief boden zij een schaaltje olijven aan.
    Op het moment dat we de pizza's bestelden, lieten zij aan de keuken weten dat er extra goed gelet moest worden op mogelijk contact met andere etenswaren.
    We sloten af met een koffie. De latte machiatto hebben zij uit zichzelf apart bereid van de zwarte koffie zodat de melk niet in de buurt zal komen van de koffie. De serveersters gaf aan dat de zwarte koffie mogelijk daardoor wat kouder is. Als het té koud zou zijn, bood ze aan om de koffie opnieuw te maken.

Kortom: een restaurant waar we zéker terug zullen komen. De alternatieven die zij bieden voor een allergie en de wijze waarop het personeel hiermee omgaat is geweldig!