1. We hebben lekker gegeten maar toch een paar kanttekeningen. Ik heb zalmtartaar gegeten maar door de vele sterke smaken die op de tartaar zaten totaal geen zalm geproefd. Zonde! De groente die bij mijn tafelgenoot op het bord hoorden lagen op mijn bord en we hadden veel aardappelvariatie. Zoete, gebakkken & kriel aardappel. Weinig groente.
    Het lijkt nu net of we niet genoten hebben maar dat hebben we wel. Ons eten smaakte verder prima. Het is een gezellig restaurant met een gastvrije bediening

5,9

1. Leo de Ree
    Van restaurant

Bedankt voor de feedback.
    Punt is alleen wel dat we dit liever op de avond zelf horen. Dan kunnen we gelijk kijken of en waar het mis is gegaan en voor een passende oplossing zorgen.
    Nu hebben we echt geen idee wie u bent, wanneer u bent geweest en wat u heeft gegeten (behalve zalmtartaar en bavette). En is het dus ook lastig reageren.
    Mocht u hier nog wat over kwijt willen dan horen we dit uiteraard graag. Liefst via mail (info@dekoperenkees.nl) of telefonisch (0515 422 300).

Wel fijn om te horen dat het aan de gezelligheid en gastvrijheid niet ontbreekt.
    We verwelkomen u dan ook graag weer om te laten zien dat bovenstaand geen gewoonte van ons is.

Met vriendelijke groet,
    Leo & Atsje